tisdag 14 juni 2011

Kristianopel

Idag har jag,  Agnes,  Algot och Nellie varit i Kristianopel och hälsat på Marie. Vad fint det är där ute...och så roligt att titta i hennes fina trädgård och få lite inspiration. Vi fick med oss många plantor hem också, tomater, basilika, olika bönor, sockerärtor och en pelargonstickling, Tack så jättemycket!!
När vi kom hem var det bara att äta lite middag sen kom mamma och pappa och hälsade på. De gick en runda med barn och hund och då passade jag på att klippa gräset och Jonas la på plåten på taket på lekstugan, det blev riktigt bra.
Nu sover barnen, och Jonas också, han somnade när han nattade Algot. Tror jag med ska gå o lägga mig snart.
Imorgon är det besök i skolan för Agnes,  jag ska också följa med. Då ska hela klassen träffas för första gången, Spännande!!
Mormor kommer upp och passar Algot så länge, det blir lite lättare så om han inte är med.


 Vi spelade stort plockepinn ute på gräsmattan, Agnes vann alla gångerna!

 Glada Algot!!


 Nellie höll koll på läget!


Ikväll när Agnes skulle gå och lägga sig, var det nån annan som hade hunnit före och ta sängen, hon ville inte flytta på sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar