söndag 9 oktober 2011

Prins Algot 1 år

Ja så har redan ett år gått sen vår lille prins kom till oss, kommer ihåg dagen så väl så det känns som det var igår.
Men nu är det alltså ett år, vad nu det har tagit vägen! Men det är en rolig ålder nu, men samtidigt är det väldigt jobbigt för man behöver hålla koll på honom hela tiden!
Han gillar väldigt mycket att klättra, och har lärt sig att klättra upp på pallen i köket och i fåtöljerna i vardagsrummet!
Igår hade vi kalas för honom, han fyllde ju i torsdags, den 6:e, men det blir enklare att fira det på helgen. Jag hade stängningen i fredags, så jag hann baka tårtbottnar innan jag åkte till jobbet och medan jag var där hade Jonas bakat de andra kakorna vi skulle ha! Jättebra att han är hemmapappa nu!!
Kalaset var jättelyckat, även om inte Algot förstod riktigt vad det handlade om!
Tack allihopa för de jättefina presenterna han fick!!! jag vet ju att ni läser här allihopa!!!
Här kommer lite bilder från gårdagen!

 Agnes hjälper Algot att öppna paket!
 Fyller man år får man äta kaka!
 Pappa kommer med tårtan!
 Algot tyckte det var roligare med en plastmugg!
 Algots fina fadder Nina och hennes Erik!
 Moster Lotta & Nick!
 Ballonger är bra!
 Moster fick jobba lite när Algot visade sina kunskaper i klättring!
 Välrdens bäste Algot & Nina!
 Algot när vi firade honom i torsdags på hans födelsedag!
 Det är inte så lätt att öppna paket! tur man har storasyser som kan hjälpa till!

 Eller kan man ha paetet att så på !

 Oj, det var visst nåt innanför pappret!!!
Pappa hjälper mig lite!

1 kommentar:

  1. Vilka härliga bilder på barnen. Tack för alla goda kakor o tårta. Kramar från F-torparna.

    SvaraRadera