onsdag 1 juni 2011

Fredag

är det inte idag, men det är just nu den stora dagen för Agnes!
hon har nu äntligen listat ut vad som är överraskningen. Det är ju en LEKSTUGA!
Hon har funderat och funderat, men så kom hon igår på det!
Först funderade hon på pärlor, men "Nej, det kan det ju inte vara, för det kan inte Algot använda och det är ju till han också.
Sen var jag ute i köket, och det är ganska tyst, så efter en stund går jag för att kolla vad hon gör.
Då sitter hon vid datorn,  på gosedjuret, en isbjörn,  som kom förra veckan satt ju en liten etikett och på den stod det en internetadress, den hade hon fått syn på och skrivit in den på datorn och då kom ju polhus sida fram, inte dåligt gjort av henne!
"Men, det är ju stugor här, Men, är det sant!! Ska jag få en lekstuga?? Ja, hennes min när hon kom på att hon skulle få det var obetalbar!! Hon hade tårar i ögonen, och var sååå glad!!
Men hon trodde ju inte riktigt på mig ändå, så hon var tvungen att ringa pappa på jobbet och fråga också och när han såger att det är så också, då börjar hon tror på det.
Och idag ringde de från Schenker så på fredag kommer de med ett stort paket till oss. SPÄNNANDE!!!!

2 kommentarer:

  1. Vad go Agnes är! Hade varit kul att se hennes min när hon kom på det! Väntar med spänning på bilder av lekstugan! Kram

    SvaraRadera
  2. Underbart ju, inte varje dag man får en lekstuga. Och jäkla vad klurig hon är!!! Kram Nina

    SvaraRadera