fredag 5 november 2010

Här är vi igen.....med en till i familjen!!!

Japp, här är vi som sagt igen...det blev ju ett ganska långt uppehåll, men först hade jag varken ork eller lust att uppdatera bloggen. Gick ju "bara" och väntade på att lille killen skulle komma ut, men detkunde jag ju vänta på, han verkade trivas väldigt bra där inne i magen så han stannade kvar 15 dagar extra....usch vilka långa dagar det var, mer om förlossningen i ett annat inlägg.
Och nu när vår prins Algot äntligen har kommit så är det inte så mycket tid till att sitta här, men jag ska försöka få ner några rader varje dag i alla fall.


Här är jag när jag gått 12 dagar över tiden, provade inna på dagen att träna lite agility med hunden i hopp om att få igång det...men icke...men det kanske var tur att han stannade lite till för Jonas var på hemvärnsövning i Kosta den helgen, och det tar ju en timme hem, men det fanns en bil redo som han knde ta där om i fall att. Men det hade ju i och för sig int varit så stor skullnad mot nu när han jobbar i Olofström, tar ju en timme hem därifrån med. Men nu behövde vi som tur väl var inte bekymra oss för de sakerna,Här är vår egna lilla bagare i full fart med att baka äppelkaka, det funka bra med tomteförkläde även om det var september då.Vår fina lilla skylt på förlossningenAgnes första möte med lillebror, hon var så förväntansfull. Hon var med mormor på jobbet den dagen han kom (mormor jobbar på sjukhuset också) och tjatade hela eftermiddagen att hon ville träffa sin bebis. Jag trodde hon skulle vara lite blyg för han när hon kom men det var hon inte, hon ville hålla honom.Här är Algot klar för hemfärd














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar