torsdag 2 september 2010

Födelsedag

Ja igår fyllde jag ju år, det blev et väldigt lugnt firande med mamma, pappa, Lotta och min morbror o hans fru.
Agnes var så söt hon kom ihåg det när vi vaknade på morgonen och gav mig en kram o sjöng ja må du leva...sånt värmer!!

Senare på dagen pysslade hon ihop ett paket till mig också som innehåll en teckning.

När gästerna kom på kvällen fick Agnes igång dem på en runda med kubb också, efter det vanliga spelet kom mamma på ett annat användningsområde istället, vem som kunde bygga högst torn av kubbarna.

Idag har vi bara tagit det lugnt Agnes o jag, vi var hos barnmorskan på förmiddagen, allt såg bra ut, magen var nu 37 cm och hjärtljuden låg idag på 152, så barnmorskan gissade på en tjej!

Idag har jag haft riktiga värkar, mindre skönt, så jag börjar tro att den kommer tidigare, och det sa barnmorskan också att den kan komma när som helst och inte mig emot.


Efter det besöket köpte vi lite frallor och åkte ut till morfar och Lotta och fikade lite och hämtade hem Nellie som de hade varit snälla och passat.

Imorgon är vi lediga hela familjen så får se vad vi hittar på då, inget bestämt än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar