tisdag 10 augusti 2010

Ny cykel

Ja, det blev att vi åkte en runda till Björnö i söndags, det var riktigt trevligt, regnet höll sig precis borta så det var bra, på hemvägen blev det ett stopp på Ikea också.

Igår började jag jobba också efter semestern, det kändes ganska okej faktiskt, det är ju bara tre veckor innan jag går hem igen, är nog därför det inte kändes så motigt, men Agnes o Jonas är lediga denna veckan också, så de hittar på en massa skoj!

Idag var de i cykelaffären och köpte en ny och större cykel till Agnes, hon var så stolt när hon skulle visa mig den när jag kom hem. Innan har hon ju bara haft den allra minsta modellen, men nu har hon dragit iväg på längden så den kändes väldigt liten, vi trodde först den skulle klara denna säsongen ut men nu vill hon följa med o cykla när vi går med Nellie och då behöver hon en riktig cykel, så här var det en som var lycklig idag!!
Ikväll fick hon dessutom följa med Jonas till älgbanan, det slog ganska högt det också!!

Nu är det snart tid för mig att gå o sova, har öppningen imorgon!!






På jaktmässa på Björn slott, här tar vi en fikapaus.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar