tisdag 27 december 2011

jobb igen...

Ja, idag var det åter dags för mig att jobba igen. Det var inte alls nåt roligt att åka iväg när resten av familjen är hemma o har det mysigt. Men, men det gick bra när man väl var på jobbet, men det har varit sååå lugnt där idag, knappt några barn alls, så dagen har gått så långsamt, jag hade ju stängningen också.
Här hemma idag hade de varit ute på långpromenad med Nellie och stannat till på en av de nya lekparkerna i byn, så roligt att de gör nya lekparker!! Så Agnes o Algot hade passat på att prova linbanan där. Sen när jag kom hem badade jag Algot och sen pysslade Agnes o jag lite med saker hon fick i julklapp.

Lägger in lite bilder till...
 Agnes hjälper farmor att klä granen. Vi var ute i skogen o letade efter en som farbror Erik skulle hugga, men så började det bli mörkt så vi såg inte så bra hur den såg ut, förrän nästa dag, o det var ju inte den vackraste...väldigt gles...men med lite kulor o ljus blev den fin!

 Pyssel-Agnes är i farten!
 Algot får skjuts av storasystrer!
Agnes ger kalvarna lite mat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar