torsdag 2 december 2010

Lussekatter

Skrev detta inlägg igår och skulle lägga in det, men datorn och jag ville inte samma sak, det gick inte att ladda upp bilderna, så jag gör ett nytt försök nu.

Idag på förmiddagen var vi och hälsade på på jobbet. Har tänkt göra det så länge men det har inte blivit av förrän nu, tyvärr, men idag tog jag mig i kragen.
Men vad roligt det var att hälsa på och träffa alla jobbarkompisar igen och barnen med såklart!! Fick jättefina kläder av dem, tack så mycket!!
När vi kom hem tog vi tag i lite snöskottning, nu räcker det med snö tycker jag....
Eftermiddagen har ägnats åt lussekattsbakning med Agnes, riktigt mysigt hade vi, ja Algot var med i sin babysitter också.
Agnes har också hunnit med lite träning med Nellie, de är såna kompisar de två. Idag har hon tränat på att Nellie ska sträcka fram tassen när hon säger Tass!











Äppelträd

Båt

Korv med bröd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar